ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 13 Jun 2010

opie ku syg...make me laughing everysecond..


Opie = Apis..wahaha..mmg la …erm syg opie sgt.. xpernah aku menyayangi org seperti syg aku pada opie..syg sgt..seolah2 separuh dari diriku adalah dirinya..ntah la..sometimes aku rs waktu kami cm xcukup..jmpe kejap2..adoiiyaaaaaaa…..rindu xsoh ckp..aku nangis sokmo…rindu TUHAN jerk tau…bengong tol cinta nie..ish2..mmg gler daaa…hermm but die cm risau aku xmantop..wakakka..die xtaw aku nie mmg rebutan ramai org..perghh…”dear god the only this I ask of U is to hold him when I’m no around..when I;m much to far away..” teringat bait2 lagu dear god dr Avenged.. hurm kepala aku sakit gler xilang2..perghh cukup kuat tekanan ini..arghhh..cm taik! Tp ble aku gelak mesti xsakit..huuhuhuu…so I need laughing..sbb aku nie jenis happy gud lucky tp ble ade org2 yg kacau idup aku..aku jd serabut..2,3 ari nie mmg cm bengong ase.aku cukup sabar dgn karenah2 org2 yg xpaham bahase melayu..i hate that gurl..that boy..n all that mangkuk.. persetan la sume tuh..jgn smpai sabar aku ilang dah la..so kawan2 jom lepak dgn aku…aku dh xsabar nk melalak dgn korunk..


Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT