ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 15 Jun 2010

i want my opie..i want my opie!!!! sy nk opie!!!

Kenapa yep..hanya opie yg blh menenang kan aku ble aku sedih..aku kecewa..aku tertekan.seolah2 die tau ape yg aku perlukan..THANKS GOD…huhu sekarang tbe2 aku rs nk nangis..aku nk sgt opie tau..besar sgt cinta aku buat die..dan bertapa tingginya angan aku untuk bersama die..setiap ms mmg aku akn fikirkan die..xpernah aku mencintai lelaki seperti aku mencintai MOHD ROFIZAN B. TARMITI..tbe2 aku rs xhepi..at least I need to hear his voice..suara die tu blh buat aku ilangkan seribu tension aku..aku syg opie..syg sgt... aku sanggup buat ape saje demi opie..wlpn benda yg menyakitkan aku..syg..kamu jg diri baik2…dya slalu ingt kamu…rindu kn kamu…setia dya hanya tuk abg sorang seumur idup dya…ntah la..aku mmg siyes xpandang laki lain wlpn ensem nk pengsan ke..mmg aku xde perasaan…xtau nape begitu…arghh seolah2 hati ini ada pada OPIE..esok 16 jun…besday die..dan cukup 4 bulan kami kapel..plg lame stakat nie..huarghh…dh la xgado langsung..majuk2 ade la..huhu..kami mmg sweet…tp kdg2 sour gak ble ade pompuan kacau die..aku yg tersakiti….huhu…mmg die xlyn tp…hati aku terluka...sbb aku takut die berubah hati..yerla..aku dh bnyk knl laki yg cinta daun kering…kejap kesana..kejap kesini ble kne tiup angin.. hurm I trust him..aku percaya die hanya menyayangi aku…moga kami bahagia hingga akhir hayat…syg… ble nk kawen nie???



Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT