ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 11 Jun 2010

hati menangis xsiapa tau..

Untuk pertama kali..aku terasa penat..penat yg teramat..knape mesti die menagih simpati opie..sdgkn die ramai kwn lain..aku mkn hati..aku xtau nk ckp ape..die cari penyakit pastu die nk opie ubt kn hati die..so aku ni hape..aku ni xde perasaan..?? aku sorang gadis yg terlaluu syg kn opie..tp die kacau jiwa opie..dan aku yg kesunyian ble opie moody..aku xnk mengungkit setia luka yg die sbb kn tiap kali die buat opie serabut..aku yg jd mangsa..sape xsedih beb..aku cukup kuat bertahan dgn karenah akak tu..lau ikot ati aku angkat kaki blah jauh2..nmpk sgt die menagih kasih..migrain aku yg dh lame xdtg..tbe2 dtg blik..sbb aku terlalu pk kn ape slh aku..ko yg emo aku yg diketepikan..perasaan aku yg hancur..bunga2 yg bru nk mekar kau pijak smpai mati.. aku dh xkuat..zahirnya mata aku xmenangis..tp hati aku yg menangis..sbb aku mmg seorang NADIAH yg kuat dr kecik..sebesar mane batu yg hempak kepala mmg aku xmenangis..tp hati aku cukup perit..aku jerk xcerita kt org.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sabar yahhh...

Unknown berkata...

sabar la niee..selagi blh...

GOOGLE AGENT