ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 10 Jun 2010

dah betul2 xtau nk ckp ape..aku dh mintak maaf tp cm nie lg...

masyaAllah..xabis2 lg dgn perangai die AKAK nie..adoiiya..xphm aku..nk ckp aku xmengalah..aku da mengalah..aku XDE pun ckp “ abg jgn kwn dgn erin” aku pun XDE ckp “ abg pilih la erin ke dya”… sumpah aku xpernh ckp sbb aku xpernh menghalang opie untuk berkawan sbb aku pun ade ramai kwn..tp AKAK nie cm emosi sgt la..ish2..kesian lak aku tgk..xde la aku nk ptskn persahabatan die dgn opie..bah kan aku doakn kami sume dpt settle dgn baek..adoiiya..huhu..walaupun aku muda tp aku dpt pk secara positif..opie knl die sebelum aku..so aku xde hak nk ckp ape..huhu nape AKAK nie trus2 nk salahkn aku..padahal bukan salah aku…TLG LA YA TUHAN…bg la petunjuk pd die..aku xnk gado2 cm nie..huhu..

Words for today : “ act like a mature gurl plezz sis..sesungguhnya TUHAN murka kepada org yg memutuskn persaudaraan sesame islam, so sy xputuskn hubungan persahabatan awk dgn opie..but awk yg buat opie tertekan dgn sikap budak2 awk..”

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT