ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 4 Jun 2010

bila tiba ms kita untuk pergi selamanya..THEN kali nie Tuhan nk aku mengalah..

Sebenarnyer…kalau diikutkan kebenaran…mmg salah kwn opie tu..dah status opie tu kekasih org..so jg la cara cakap tu..jg hati aku sebagai makwe opie..tu pun lau die betul2 nk kwn baik die bahagia so jg la hati aku cm die jg hati opie..but nk buat cm ne aku mengalah jer la walau pd asal nyer mmg bukan salah aku..sedikit pun aku xmengaku salah..tp aku mengalah demi syg aku pd opie..aku xnk opie tersepit..memandangkan aku tgk kwn die tu cm xphm2 knp benda nie terjadi..aku geram gak sometimes sbb aku tgk die cm nk buat opie serba salah..kwn jns ape aku xtaw..tp setahu aku kwn aku xde yg cm gtu..bg aku kwn mesti memahami kwn…bru ley thn lame cm aku dgn am..aku dgn emin..wlpn aku dgn emin dulu kapel yg kontrovesi..aku still ley kwn baik..punca nyer krn fikiran kami matang..dan kami saling menjaga hati.. lau la aku blh ckp dpn2 dgn kwn opie tu nk jer aku explain A-Z…opie pun ley phm keadaan xkn die xphm keadaan dah la die tu gurl mcm aku.. ape da…sian opie stress…nk nangis aku lau opie cm tu..arghh….YA’TUHAN KAU MAHA ADIL..TENANGKAN LAH HATI KEKASIH HATI KU DR KECELARUAN YG TIMBUL INI..AMIN… hope segala2nyer bertambah baek… aku pun phm perasaan tersepit tu..dan pengalaman mematangkan usia..so aku rs aku lbh matang dr kwn opie tu..psst..mcm bdk2 dowk…kla..tu jerk..

Words for today : “ treat ur fren as u prefer to be treated by them “

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT