ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 24 Jun 2010

aku dan opie.. kami kuat!

Alhamdulilah aku msih ade kawan2 yg membantu meringankn pemikiran..thanks kon…bob…n sume2 yg support aku bg aku semangat.. to my opie luv u so much sygg…huhuhu… betul mak ckp…aku beruntung sbb aku sentiasa ada yg tlg..yg membantu ble aku susah.. tu la mak slalu ckp..kite kne baik dgn org..t ble susah sume ade nk tlg kite..huhu..xsia2 kn aku sbr..hari ni aku agak tenang..kecuali msih ade sisa2 luka semalam..sbb luka yg mereka gores tu mmg dlm..xpernh aku jmpe manusia kejam cm tu.. ape2 pun aku harap aku dan opie akan bahagia smpai ble2..aku syg opie…sungguh..dlm doa aku mmg aku slalu mintak..dan sekarang tuhan dh bg..OPIE..penghibur duka lara.. semalam dekat sejam die lyn karenah aku..coll aku..dpt rs die syg wlpun semalam dada aku msh sakit..aku lau blh nk buang jaoh2 pompuan cm AKAK tu.. huhuhu benci ble die still contact2..ckp xnk dh tp terhegeh2 lg kt opie..argh!! benci3!! Xmustahil die akan sakitkn hati aku lg..makkkkkk..nape ade org wt dya cm tu..ape slh dya…huhu dya nk kwn dgn sume jerk..tp org cm pndg dya lain.. aku kn slalu dgr lagu faizal tahir – selamat malam.. setiap kali sebelum tdo..sbb lagu tu cm opie nyanyi..huhuhu ske3..

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT