ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 30 Mei 2010

purest of the pain..but i luv u..


Nape aku jeles jerk..tlg la..serabut betul aku dgn jeles aku nie..ptg2 nie nak nangis..warghhh….opie nk g jln2 dgn kwn2..aku terperap kt umah..nape ek cm gnie..dulu ble skol mmg la patot xkasi g jln2 mane..tp sekarang aku dh 19.. nk masuk 20…still xley g mane2 yg aku ske..i wanna travel..aku bosan duk umah..kenapa ek org lain punyer pasal aku pun dlibat kn..xpuas aty..sedangkn budak seperti aku nie memerlukan ms untuk diri sendiri..esspecially species yg ske travel cm aku nie..i luv my opie..hope 1 ari nanti..kami blh g travel bersama..tentu seronok..aku opie..hurmm..bestnyer…ke hutan ke camping…main kejar2 dgn beruang..wakakaka..hurm…YA’TUHAN mudah2han aku kuat hadapi dugaan ni..kiteorng mungkin diuji dgn dugaan jarak yg jauh sbb tu jd cm nie..uhuhuhu never mine..i will through it just for u..i hope u also like me..


Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT