ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 26 Mei 2010

aku pk ape yg org xpk..sbb tu best...

Who cares what others feeling..yes I cares!! Tp mslhnye org jer xpedulikan perasaan aku..cube aku ckp benda yg merepek tp untuk kebaikan aku..contohnyer kawen.. aku pk tu blh mengelakkan aku melakukan dosa..tp org lain akan pk.aku nie gatal xsempat2..hurm..mcm mane yer nk buat org pk cm kite pk??? Same gak dlm membuat kebaikan..know what..aku rs aku xready nk jd BAEK..aku jd dak baik nie semata2 krn aku duk kt kelantan…org ckp kite xley pksa diri tuk berubah melainkan hidayah tu dh sampai..xgune aku jd BAEK hanya krn nk org puji “wah u look baek..sopann…,” tu bukan aku keyh..bg aku kebaikan kite xyah tunjuk hanya krn nk mendapat pujian..cukup la menjadi sorang yg sederhana dimata org lain I guess..huhu.

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT