ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 12 April 2010

rentak kehidupan CIK DYA..

Xtau nape aku cm bingung..xtau nk pilih ape jln idup aku..umi cm beria-ia nk aku g temuduga SPA tu..but..huhu..so what I can do nie..wakaka..dilemma la wey..korunk tau x..sume nie bkn kehendak aku..segala yg berlaku bkn sperti yg aku mau..huhu..aku study business pun sbb ayah..wakakaa..perghh ble nk abis blajar lau asyik tukar2 nie..rugi r ms..minat aku yg sebenarnya pd mskn..masak memasak..hotel..culinary..wakakaka..tp ape yg aku blajar..ekau tgk la sendiri..wakakak..hurmm..kdg2 aku rs cm ms dpn aku gelap bkn kelam..sume terjadi mcm ikut arus jerk..xde perancangan..so just follow..cm tu jerk la..aku ikut jerk rentak kehidupan nie..stress gak sometimes ble ape yg kite nk xdpt..but aku sape kn..yg bg aku kehidupan pun my parents so follow jerk.



Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT