ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 9 April 2010

aku nk opie...huhu

Aku hanya ingin kau tahu..besarnya cintaku..tingginya khayal ku bersamamu..tuk lalui waktu yg tersisa kini..di setiap hari ku..di sisa akhir nafas hidupku..hurm…my opie..i miss u..korunk tau..sometimes..aku ase cm perghh xnk lg berjauhan dgn opie..huhu..aku nk jg die..opie..cm sesuatu yg indah dlh idup aku..ntah la..kehadiran die aku xsangka la aku ley pergi sejauh nie dlm hubungan dgn die..mule2 aku dgn die sekadar suke2 jerk..tp last2 die trima aku sebagai awek die..aku gembira sgt..lama tau aku nk dptkn pengesahan yg die suke aku..mule2 aku ingt aku nie tepuk sebelah tgn..wakaka..last die ckp aku xtepuk sebelah tgn..perghh…huhu lega..tp kdg2 ase cm terpaksa la pulak die tu..skrg..aku dpt rs..separuh diri aku dh aku tinggalkan bersama die..kdg2 aku rs idup nie cm berliku2..aku bru knl die..die dh sakit..huhu..tp xpe..aku kuat..selagi aku idup aku akan cube doakan terbaik..doa jerk la sbb kiteorng jauh..YA TUHAN..MOGA2 DIE ADALAH TAKDIR HIDUP AKU..AMINN…every day aku berdoa cm tu..perghh I luv my opie so much!!...muahhhhhx!!

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT