ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 16 Mac 2010

semua tentang aku..GHOST OF DEWI...WAKAKA..

Aku adalah GHOST OF DEWI..segalanya yg terjadi dalam hidup ku pada tarikh 28/6..kelahiran..pertemuan..perpisahan..suka..dan duka..serta kematian..aku seorang yg suka menyendiri..kelakuan aku semuanya diluar jangkaan..kadang2 bila berada di khalayak ramai aku umpama bayang2..seolah-olah tiada yang menyedari kewujudan aku..aku suka merayau-rayau..melihat keindahan alam..pokok-pokok yang menghijau..bintang-bintang di langit..TEMAN BAIK??? Bayang2 seperti aku tiada teman tetap..kecuali pokok2..bintang dilangit..terkadang terasa sunyi juga..tapi aku terbiasa hidup demikian..KENAPA AKU MATI?? Aku mati kerana terlalu gembira..semasa hayat aku,aku menyintai seorang manusia..pada mulanya aku merasakan bertepuk sebelah tangan..tp sebaliknya..aku gembira bersamanya sepanjang hayat aku..percintaan jarak jauh..tp cinta aku pada dia cukup mendalam..aku bahagia bersamanya..dia punca kebahagian dalam cinta aku..pada suatu hari..di ulang tahun ke 21 aku..hari itu langit cerah tetapi..angin mengoncang pohon2 menebarkan daun2 kering..aku dalam perjalanan menemui cinta hati aku..di sudut cerun bukit..dimana bintang2 terang berkerdipan..aku menemuinya..sejambak bunga daisy putih dihulurkan..dia..aku syg dia..TIBA2..DADA KU TERASA SAKIT..JANTUNG KU TERHENTI..DAN AKU SEMPAT SENYUM DAN BERKATA..terima kasih syg untuk hidup yg indah ini.. DAN AKU REBAH KEDALAM PELUKAN NYA YG HANGAT..dan bila aku sedar..aku tau..aku bukan lagi manusia..I’M THE GHOST..KENAPA ROH AKU MASIH BERKELIARAN??? Kerana aku menunggu dirinya kembali bersamaku..jangan takut..aku tak mengganggu kalian..aku hanya pemerhati yg memerhatikan kalian..SAMPAI BILA AKU KAN DISINI?? Sehingga kekasih ku bersama ku kembali.. aku separuh dari manusia.. kerana itu ada diantara kalian yang dapat melihat aku.. BAGAIMANA?? Gunalah hati kalian untuk melihat aku.. sejambak DAISY PUTIH..disudut CERUN BUKIT..tatkala BINTANG BERTEBARAN DILANGIT..tenangkan jiwa..buka hatimu..maka kau pasti bertemu aku..GHOST OF DEWI..

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT