ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 17 Februari 2010

walawey..suke hati kau je nadiah!


Ape yg buat aku syg abg opie lbh?? Haaaa…tu la korunk xtau..so aku jer tau..then biarlah rahsia..wahaahahahaa…hurmm…kdg2 ase nk majuk jer dgn die..la..biase r aku pun pompuan..walaupuun aku kategori ganaz..aku ttp ade naluri keperempuanan..aku tetap ade perasaan jeles..nk merajuk..n so on..aku harap die xbosan…n xkisah dengan perangan aku..becoz this is me..aku skrg mls nk webcam dgn sesape..except die..sbb tu la tiap kali aku on9 pun..aku tunggu die on9 jer..aku xkn buzz org kt ym lau 3jam,3jam la ym tu mcm tu on..tp xchat..aku tunggu org jer buzz aku..xtau nape aku jth kasih kpd die..wlpn bru 2 bln aku knl die..ase cm dh lame wey..tu jela curahan mlm nie.


Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT