ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 2 Februari 2010

kuAtKaN LaH aKU Ya ALLAH!!


Hari ni aku belajar sesuatu..walaupun kdg2 kita nampak seseorg itu mcm tu xsemestinya dia mcm tu..xsemestinya yg nmpk baik tu baik..sedih gak hati ini bila tau..YA TUHAN hidup ini begitu banyak cabaran..tetapi..selagi aku blh menempuhinya..aku akan tempuhinya..terima kasih YA ALLAH kerana menjadikan aku seorang hamba yang kuat..kalau x..xmungkin aku dapat bertahan sehingga tahap ini..selepas 1 demi 1 masalah menimpa aku..walaupun semua masalah itu belum selesai..selagi aku belum menutup mata aku akan terus mencari cara untuk menyelesaikan semuanya..walaupun ada masalah yg mungkin aku xberdaya selesaikan..YA ALLAH kuatkanlah hati hamba MU ini..doaku supaya ALLAH melindungi keluargaku..sahabat2 ku..serta semua umat islam..amin..

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT