ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 28 Februari 2010

Hari nie akU banYak beRfikiR


Hari nie aku bnyk berfikir..tentang opie..tentang hidup aku..dan tentang segalanya yang akan terjadi..aku cinta pada opie..ramai xpercaya..tp hanya aku yg tau rs menyintai..susah nk jelaskan..aku sanggup kesana demi die..yep..im crazy..this is me..mmg aku gile..gile krn aku dh bosan dgn hidup main2..insyaallah..aku akan pertahankn hubungan aku dgn opie..selagi aku mampu..mudah-mudahan aku kuat..CINTA OPIE PD AKU..tu la akan menguatkan lagi diri aku..untuk menempuhi hidup yg semakin sukar nie..aku xtau ape yg akan terjadi..aku berserah pada TUHAN..mungkin opie akan ade disana untuk aku..dan mungkin aku perlu survive sendiri..tp syg..demi awk..aku xtau kenapa..aku begitu tergesa nk jmpe die..aku nk tgk die..dgr gelak die..gurauan die..i will remind it forever..n I wont regret its..bcoz I choose u as my last love..MOGA TUHAN AMPUNI AKU..HANYA ENGKAU YG MAHAL ADIL YG BOLEY MENGADILI AKU..sesungguhnya..aku menemui 1 kedamaian bersama opie..1 kedamaian yg aku cari lame..balik tukar tiket..aku xpikir ape2 kecuali opie..xpikir mkn minum aku..just opie..YA TUHAN KAU MAHA MENGETAHUI APA YG AKU INGINKAN DLAM HIDUP AKU..aku kehilangan segala2nya..ALHAMDULILAH KAU KURNIAKAN OPIE..MENGUBAT SEGALA LUKA KEGAGALAN DAN CACIAN..walaupun aku banyak melakukan kesalahan..aku rela dihukum..cume jgn amik opie dr aku..aku xkuat lg..esok test math..mlm nie..aku off segalanya..nk study math..i must score..for my life with opie..2 bulan mengenali opie..2 bulan yg bermakna dlm hidup aku..aku harap cinta aku dan opie..ever lasting..walaupun salah seorang mati..i will luv u forever..aku bkn nk jiwang..tp tulus ikhlas dr lubuk hati aku..aku mencintainya..dan aku mendoakan nya..setiap sujud ku bersama TUHAN..aku impikan opie sebagai penenang jiwa ku..HANYA TUHAN YG TAU..aku juga mendoakan kwn ku..cemot..fenriz..eiha..dan wawan..bahagia selamanya..we all will fight 4 love okeyh..chaiyok!!..AKU MENDOAKAN KORUNK..AKU NK BAHAGIA SELAMANYA BERSAMA KORUNK!!!!!...huhu..luv my opie..n my fren…cemot..eiha..u 2 mmg best fren I ever had..


Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT