ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 18 Februari 2010

AKU dan hari aku...

Sekuntum bunga mawar..diatas sehelai selendang..1 kombinasi yang cantik…sepadan giler..wakakaka…urm..rindu kt opie..bile die xde..rase sunyi..tertanya2 adakah die kt sane baik2 je..ok ke…dah mkn ke..hurm..semalam bila aku anta msg aku tgk pending..wisau sgt..kot2 die not fine..pg td bru la delivered..adoii…lega ckit..urm then td ms send msg kt die..bwu pasan kdt celcom aku dh expired..hadoiii…urmm..semalam lpas mandi..aku dpt msg..die ckp die syg aku…walaweyyyyy…hepi aku…smpai adik aku tnyer..”kak yah bkpo senyum2 nie” ahahaha…urm semalam aku wt I’m mobile..adoii..ble aku on9 die dh off9…mybe die tdo kot…yer la semalaman melayan kerenah aku kt YM..pastu pg keje…mesti penat..hurm..adanye opie..aku ase 80% sempurna..lg 20% study..aku belom sempurna selagi aku xgrad and kerja..yes..YES!!! CHAIYOK3!!!!!..teruskan berjuang NADIAH!!!!!...kerana dirimu begitu berharga..wakakaka…urm…WORD OF THE DAY…=> CINTA PERLUKAN KEIKHLASAN..(LOVE IS HONEST).



Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT