ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 9 Januari 2010

kawan..yg bukan kawan..

Aku ade kawann…kawann yg hanya mencari aku bila die susah..bile die senang..die lupa aku..anyway..aku amik aty..aku tau aku siapa..aku xsebaik gadis2 lain..tp aku juga manusia biasa..ye..idup aku banyak dgn tragedy..yg buat aku penat..aku juga punya hati…kenapa..org yg aku syg..xsyg aku…aku juga nk cantik mcm org lain..salah ke?? Aku pakai ape2 jer org kutuk..tnye aku nie islam ke..yer aku islam..aku tau..aku agak keterlaluan..tp aku pakai untuk kepuasan aku je..bukan nk tunjuk aku sexy..yer aku ltk kt tagged,blog, bukan nk tunjuk..tp aku nk hiaskan..bg aku tu kepuasan PERSETAN la org nk ckp ape..bukan aku susah kn org pun..korunk xde hak nk kate ape2 sbb dunt jugde the book by its cover..jgn tgk org dr luaran…org blh ckp ape org nk ckp..tp hanya aku dgn TUHAN ku yg tau...KORUNK TGK AKU CM SEXY..TP AKU BUKAN BOHSIA..AKU CUME GADIS!! GADIS YG MENCARI DIRI NYA YG HILANG..KORUNK JAHAT TIAP KALI KORUNK AMIK KESEMPATAN ATAS JIWA AKU YG KACAU..sepatutnya korunk tlg aku..bkn gune kan aku..aku bukan tisu..aku bukan kertas..aku cume seorg manusia yg ingin disayangi..aku cume nak org paham aku..aku tlg korunk..aku gembirakan korunk..aku xpernh mintak balasan..kecuali aku mintak doakan aku dan lyn la aku mcm org lain..sbb aku juga manusia..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cian..dh nasib kot..by p.c. ehem...

Tanpa Nama berkata...

masih ingat NnF???? klu ingat col me 0145134688

NuRuL NaDiAh berkata...

perghh...ko rupenyer..ku pk kn siapa...hahaha

GOOGLE AGENT