ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 21 Januari 2010

ape NaK jadi???


Alangkah sedihnyer…bila ayah col td..die tnyer aku..cm ner dgn masalah daftar kos tu..aku ckp xblh lg..then ayah ckp lau xdapat jgk balik jer la..huhu..nk nangis ase..sbb aku dah 3 minggu kot kt cni..dh knl kwn2..dh blajar..YA TUHAN berat nyer dugaan ini.. urm..kenapa ye..org xpk msalah aku nie…aku still jd cm pelajar hantu..lau ikut kn result aku blh jer dpt kos nie..cume dulu aku dpt kos yg lbh mencabar..then aku terkantoi..so result xok..huhu..aku minat sgt nk blajar business nie..sbb cita2 aku sebuah cafĂ© ade signal wifi..mini library..mini jamming studio..adakah cita2 aku tu hanya tinggal harapan?? Hurm..aku nk…aku nk berjaya..aku bkn nya bodoh..aku cume terleka..dan jalan hidup aku ditakdir begini..tp aku cuba untuk merubahnya..aku xdapat bayangkan kalau aku terpaksa tinggalkn uitm nie buat kali kedua sama seperti aku tinggalkn dungun..tinggalkn kawan2..lecturer aku..huhu…tp tak ape lah..kalau mmg disini juga bukan tempat aku..mungkin ada jalan lain untuk aku truskan cita2 aku..

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT