ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 14 Disember 2009

WarKah BiRu UnTuK DIA..


Semalam aku mimpi die lg..dlm mimpi aku bahagia sgt..die syg aku tu yg die ckp..aku mimpi die bwk aku bersiar2…dlm mimpi..die ckp aku 1-1nyer kekasih hati die..smpai bila2…dlm mimpi die cium dahi aku..katenye..dya I luv u…die peluk aku erat2..aku cium pp die..aku ckp…syg kamoo juga..hurm kan bgus..kalau nyata mcm mimpi…dh kerap kali aku mimpi die..mungkin krn aku terlalu memikirkan atau terlalu rindu kan die..aku xkisah walaupun aku hanya blh tgk die dr jauh..menatap gambar die saje.. selagi hayat aku dikandung bdn..aku akan memikirkan die..sbb die kesayanganku..hari ni aku sakit lagi..sampai aku jth pengsan... ayah bawak aku jumpe doktor..bila aku sedar..aku tgk kembar aku menangis..aku tanye die..tya..kenape? tya senyap..aku rs lemah sgt..kepala aku sakit... tbe2 pandangan aku gelap lg..mungkin kesan ubat tdo yg doktor bg..sepanjang aku xsihat..aku xtau ape sakit aku..Cuma tya ckp..aku kne mkn ubt slalu..sepanjang hari aku asyik bercerita tntg die pada tya..aku ckp..tya.. kau tahu x..aku syg kn die..aku simpan semua gmbr die lam laptop aku…termaksud 1 video tntg die..aku bgtau tya..aku gubah lagu buat die..die mmg istimewa dlm hidup aku..mlm tu..aku keseorangan xdapat tdo..mungkin krn aku dh bnyk tdo..lalu aku ambil sekeping kertas aku tulis sesuatu tentang die..

bUat KaMO Yg IstiMewa:

SALAM..tq syg..kamu selalu temani mimpi indah aku..walaupun kamu….disana..aku disini..kamu selalu dihati..syg..aku dpt merasakan kamu menyayangi aku..walaupun kita jrg berhubung..hanya kamu dlm hati aku..aku tau..aku sakit..aku xdapat membahagiakan kamu..tp aku cuba..krn aku syg kamu..aku membiarkan kamu dlm dunia mu krn aku xmahu kamu merasa kehilangan.. aku mungkin bkn untukmu..tetapi kamu untuk ku sepanjang hidup ku ..kamu pertama dan terakhir..aku bkn yg terbaik..bkn seperti kamu mahu..aku selalu mendoakan kamu..supaya kamu tenang..gembira selalu..syg..aku harap kamu xmerasa kehilangan..aku xpenting lg..aku sudah selesai..aku kirimkan kamu ini sebagai pengganti aku..krn aku xsempat menemui kamu buat pertama dan terakhir kali.. aku syg kamu..kamu setiasa dihati sehingga saat terakhir ku..aku Cuma mintak sebuah Al-FatiHah buat ku…kamu jaga diri ya syg..jangan nakal2..kamu seorang yg baik dan rajin..aku syg kamu..bukan aku xcuba bgtau kamu..mungkin aku xsempat bgtau kamu..i luv u syg..i miss u..nyte..muahxx!! bersama ini aku sertakan video clip aku tentang kamu..

NukiLan : CiNTa DyA DaNia..

Lalu ku lipatkan dan aku letak kn kedalam sampul biru..diatas nya aku coretkan..

Buat KaMo Yg TeRciNtA..

Lalu aku selitkan secebis nota untuk tya..aku mintak tya bg warkah biru untuk die.. malam tu 28 JUN 2008. 3 pagi… aku rasa sudah sampai waktunya aku pergi.. assalamualaikum…

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT