ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 17 Disember 2009

TeRtAnYa2 aku..

Mungkin..korunk xpernh pk kan perasaan org lain..yg korunk tau..perasaan korunk jer penting..sedangkan aku..aku cube jg perasaan korunk..korunk perlakukan aku cm ne pun..xpernh aku tnyer..knape..aku xpernh bls..xpernh ungkit…knape yer? Sbb aku tau..xde jwpan bg tu semua..pernh korunk tnyer aku ape aku rs tiap kali korunk tinggal aku cm tu je..ble korunk nk..korunk cari..bile xnk..korunk buat ikut ske..sdg kn aku just nk korunk teman aku..sbgai kwn at least..aku cube wt korunk gembira..tp nie korunk balas..nk maki ikut ske..lau korunk nk mrh..mrh jer..korunk xpk..aku cm ne..yer,,sepanjang idup aku nie..aku pernh syg sorang je laki..tu pun die langsung xpandang aku..aku xtau ape salah aku..sejak tu aku seolah ilang jiwa…aku cube mencari seseorang..yg blh syg aku..aku jumpa..die..yup..tp ntah la..mule2 cm die syg aku..tp ntah..hurm..ade sorang nie..rockers..nk nangis pun ade..mungkin aku salah..padan muke aku..die cm dh xske aku..padan muke aku..knape..sbb aku syg die..tu jer jwpn bg segalanya..die syg aku x?aku pun xtau..huhu..ye bnyk aku nangis krn die..selepas emie..die la yg aku syg…tp ntah..die cm xske aku lg..mungkin ade somebody else..knape laki xpernh merasakn bertapa aku syg kt die..la..bkn mudah nk tgk aku syg giler..lau aku syg giler..mmg org tu ke aku syg..xke untung..tp..korunk xperlukan kot aku..xpe,,aku stay cni diam..n tunggu,tunggu dan tunggu..aku xkisah..selagi aku blh menyayangi..aku akn syg…korunk xpernh rs..derita menyayangi org yg xsyg kite ckit pun..aku pernh rs..penangan dr emie…smpai skrg..dan sekarang ade lg yg buat..aku dah lali..KENAPA YA KAMOO XSYG AKU MCM AKU SYG KAMOO?? MUNGKIN AKU BKN SEPERTI YG KAMOO MAHU KN?? AKU PEREMPUAN XBAIK..KN?? XBAIK BG KAMOO..MUNGKIN…….

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT