ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 8 Disember 2009

hurm...susah la...hurm..slalu aku jd mangsa org..


argh!! slalu cm nie..slalu aku clash ke ape ke..sume punca dr org lain..sume org yg buat...huhu.padahal aku rs aku dah cukup baik..dh la..aku xnk gdh..bukan jenis aku nk musuh2 dgn org...xpe la..redha jer aku.dh..cukup bnyk kali aku redha..sakit redha..kne tinggal redha..kne khianat redha....sume redha je la..sbr..tu la kelebihan aku..meter sabar tu tinggi..sabar2..hurm..k..fine..sume..tenang...dya ko dh slalu cm nie...so pasni ape plan ko..plan aku?? ntah la..dh putus harapan..putus segalanyer..ammar lak sakit lg..hurm..nape la aku nie mcm nie..nape aku xley jd dak jahat,,mak nape..ble aku jd baik sume nk pijak2 aku..huhu..knape?? mak knape dya seorang jer ank mak yg cm nie..nape dya sgala2nyer..nape yg sakit dya..yg slalu dikecewakan dya..yg menanggung sume dya..mak nape xde org nk syg dya..mak..nape yg mati dulu kak ira mak..nape bkn dya mak..kn bgus lau dya mati ms kecik2 dulu lg ms kite xcden..mak..dya xtahan..huhu..dya da xkuat mak..mak..ape hikmah dr semua nie..huuhuu..mak kt dlm nie je dya ley luahkan perasaan dya..sbb mak sendiri xpernh dgr luahan hati dya..huhu..dya dah xde sape2...kt dlm nie la dya luahkan segalanya..dya ingt ble dya de kwn laki dya ley jdkan die shbt baik dya..tmpt luahan..tp dya xlyk mak nk dpt die..dya xperfect..xseperti ape yg laki nk...huhu..slalu dya kne tinggal kt org dya syg tnpa alasan..dan dya xpernh tnye kenape..sbb dya tau die ade sbb sendiri..huhu..mungkin ALLAH msh nk uji dya sbb dya kuat..dya slalu dgr ustaz2 ckp ALLAH akan uji hambaNYA dgn dugaan yg dpt diterima jer..huhu...xde org blh salahkan dya..sbb nie catatan harian dya..nie hak dya..tlg la..nie1-1nyer tmpt dya luahkan isi hati dya..mlm nie dya tension..dya xtau nape..mungkin sbb idup dya xcm org lain..YAALLAH maafkan hambaMU yg slalu mengeluh dgn hidupnya nie..mungkin ini balasan aku atas setiap dosa lalu..aku cume nk rs secebis rs syg dr kamu..

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT