ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 25 Disember 2009

CuRaHaN haTi sAnG RaTu..

..SaNg RatU masih di SinI MenUngGu Mu MeNanti JaWaBaN atAs CiNta Ku..




Ini curahan ati aku 2,3 ari nie..yup aku dh rase sepi..sepi sgt…muncul die buat aku gembira..tp aku takut nk hadapi hari2 akan dating..kenape?? sbb org xnk pandang cinta aku..bg mereka aku seorang budak mentah..yer dan aku nk tnyer..budak xperlu kasih syg ke?huhu..aku cari org yg blh buat aku gembira..aku gelak..org yg nk share segalanya dgn aku..tp aku xjmp..aku jmp pun aku akan takut..seolah2 fobia..aku mmg fobia tuk menyayangi..sbb aku pernah syg org…tp aku nie xdihargai…yer mula2 org tu lyn aku baik sgt..tp last2 org tu gak akan lukakan aku sedalam2nyer..yer korunk xkisah bab korunk pk aku budak xperlu semua tu..kejap jer blh lupa.tp korunk silap..aku lah budak yg xmcm budak..sekali korunk buat aku tersinggung selamanya aku ingt cume aku x berdendam..korunk blh maki aku 2,3 bakul tp aku cume blh ckp aku xmarah..aku xmik ati..mungkin tu kelemahan korunk..mak slalu pesan xde org yg perfect so kite xley hukum org...ikhlas la…aku xpernah benci sesape pun yg kate aku mcm2..maki aku mcm2..ikhlas aku dh maafkan korunk..aku bkn pengecut sbb aku xmaki korunk..tp aku xnk tmbh dosa..mungkin dgn maki tu cara korunk lpskn kemarahan..aku xmik ati sikit k..so antara aku dgn korunk xde paper..tenang..lau kite mati pun tenang jerk..org ckp besday lau dekat2 xley kwn lame..betul ke?? Aku fobia sgt…sbb tu aku cm wargh..blurr bile pk sal semua nie..aku tkut nk syg org tp aku nk syg die..aku nk sgt berada dlm hati insan bernama lelaki..aku nk rs org syg aku..sekejap bahagia pun xpe..aku nk sgt..things that I miss so much is in luv..n be the beloved by someone..aku xmemilih rupa ikhlas aku ckp..yg penting org tu syg aku ape adanye..aku tau aku xselawa ratu cantik Negara..aku xsemulia Siti khadijah,,aku hanya gadis biase dr ruang kecil disudut dunia..suara aku sape nk dgr..hurm sekarang aku ade simpan hati..aku mudah jth cinta…dn susah membenci..tp bile aku cinta aku cinta sungguh2 smpai aku penat..aku gak sedih la..lau korunk perhatikan aku mmg korunk blh tau fake smile aku dgn senyuman ikhlas..aku pernh bace profile seseorg..wajah ceria ku berubah jd muram tp aku sembunyikan..dulu aku gak pernh touching dgn seseorang katenye aku nie yg ke berapa ntah kedudukan nyer dlm list brg kesayangan..mmg nombor last2..sedih wey..sdg kn ms tu aku awek die,,tau sekadar awek je at least jg hati org keyh..so sekarang aku teramat fobia..tp aku nk syg die..better aku syg dlm hati kot cm biase.sbb lau die tau aku tau aku akn kehilangan die..huuhuu doakan die dr jauh xpe kn? Aku dh terlanjur syg die sejak aku knl die..suara die..cara die ckp..care die sapa aku..aku syg die.syg sgt..lau blh..bgn..tdo aku die ade..aku ade la 2,3 org kwn rpt lelaki tp just kwn..sbb aku blom dilamar..aku xske status masuk bangkul angkat sendiri..nak aku lamar leklok..jd awek nie x tbe2 aku awek..adoii smpai aku pening xtau siyes ke x..tp jujur la aku single di alam nyata ini..aku masih mencari cinta ati aku bkn untuk sementara insyaallah ke akhirat..sbb aku hari2 bkn makin muda makin tua..aku ade r ske bdk tu..tp..die jauh..die sane aku sini..knl pun baru,,,nk jmp xley..huhu.. org ckp jarak bkn penghalang..aku percaya tp die..mungkin aku nie seperti adek nyer jer kot..so aku xyah kepoh2 nk ckp I luv u ke ape ke..better aku syg die dlm hati..dan emie dh aku noktahkan sebagai masa lalu..ha nk tau cite sal die nie x..aku mmg minat die giler2..bg aku die xlar ensem sgt..tp la sape aku kn nk yg ensem aku pun xcomel just 36-28-38 gtu..sape nk aku kn..so back to die nie..ari tu aku jenjalan la then die tgk melalut pe ntah aku pun join skali…skali daa aku sangkut..wakakaka..mudah kn aku sangkut..tp yg peliknye ms tu aku xpernh lg tgk pix die ms tu..aku dh rs senang rs happy…then tbe2 aku teringin nk selidik..mak aii..skali aku tgk blh thn mamat nie..huhu..tpkn sape aku nk amik tmpt lam ati die..namenyer lg aku bdk2..huhu..so aku xgtau die aku ske die..just aku gurau2 je..xtau la ape die pk sal aku..yg penting aku senang dgn die,,aku xkisah cm ne rupe die skali pun..tp mslhnyer die tu kisah ke aku cm ne?huhu tu la masalah..bak kate LENKA-TROUBLE IS A FRIEND..kn..so..sabar jer aku..doakn moga segalanya lancer..jdkan die terakhir dlm hati..moga2 die adalah jodoh aku..wlpun its nothing between us right now..cinta blh dtg kemudian..kn..hurm..kla tu jerk kot..aku dh pnt nie..nyte all,,bye2,,,salam…doakan aku untuk mu…(SANG RATU)

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT