ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 2 Disember 2009

aku sedih sebenarnyer..


Sekuat mana aku?? Tu la pertanyaan aku pada diri aku..aku mmg xkuat..tp aku cube kuatkan diri aku..hidup atas dunia kita kena kuat..t org pijak2 kita..aku buat baik kt semua org..xpernah aku berdendam dengan sape2 pun..benci tu mmg ade..mmg ade org yg aku xsuke..hurm..tp aku bukan TUHAN nk menghakimi org..B UR SELF..tu la aku..aku buat ape aku suke..tp kdg2 aku korbankan perasaan aku demi org lain..sbb ape?? Sbb setiap benda atas dunia perlukan pengorbanan..yup aku ada menyayangi org..mmg bila aku syg aku syg betul2..hurm..tp org syg aku main2 jer..xheran la aku slalu kne tinggal cm tu jerk..sabar jer aku..nak kata aku nie hodoh sgt xjgk bab ALHAMDULILAH la..aku masih ade mata idung mulut..aku pernah menangis sehingga air mat aku menitis atas al-QURAN..knape?? ms aku form5 kwn aku tu 50-50 kt hospital..yup kwn laki..ms aku form 2 aku ske die tp die xpandang aku…asyik terkejar2 pompuan gedik yg playgirl lg..smpai aku gaduh dgn die…ALHAMDULILAH.. ms die koma aku pergi melawat die..berderai air mata aku..lalu aku balik 3 hari 3 mlm aku baca al-QURAN tiap kali ada ms lapang..kwn aku sedar n skrg dh ok..lps die sedar aku bertekad nk mintak maaf ngan die..aku hidup xnk musuh..biar la ada org xske aku..tp aku akan ske dieorang selagi aku blh ske..kdg2 bila aku renung setiap benda yg terjadi dlm hidup aku,aku rasa cm sume ada hikmah..mungkin aku org biase dan aku xpernh cube menjadi luar biasa..sbb aku adalah diri aku..yup aku syg semua org..dalam hal cinta..aku pernh terfikir..pernah aku menangis atas sejadah..sbb bertapa sakitnya jiwa aku bila aku tgk die dgn org lain..tp aku kuatkan diri..mungkin die bukan untuk aku..menangis dlm tdo? Mmg slalu terjadi..contoh nyer ms aku mimpikan die..seolah2 aku akan hilang die..dlm mimpi tu aku peluk die sekuat hati..sedar2 dari mimpi aku cume blh ckp “ mimpi ape tu??” mmg aku dah syg die..yup sbb die berbeza..aku pun xreti nk explain ape yg beza..sepanjang aku xon9..aku pk kn aku dan die apa kesudahan..tringat plak kt baldi2 n gayung aku kt store uitm..sume aku tandakan name aku dan die..sampaikan eiha n ewa gelakkan aku..aku selalu mencintai org dlm hati..sbb aku tau jrg cinta aku berbalas..aku pun xtau kenapa..seakan2 ada sumpahan..eh mcm cite sleeping beauty lak..huhu..urm..mmg susah aku nk mencintai org n say I luv u..sbb tu bla aku cintai org aku bersungguh smpai aku sendiri penat…penat knape?? Penat untuk ckp so aku akan diam..hanya hati aku yg tau bertapa aku syg kn seseorg tu..setiap kebaikan yg kita laku kan kite xperlu tunjuk..sama ada kita mendoakan die..menangis bersama bila die sedih..xperlu tunjuk sbb semua tu ALLAH yg tau..sama mcm mak cik aku..aku memahami bertapa peritnya jiwa die sbb lelaki tu..cume aku xtau mcm mane nk tlg die..lau la laki tu blh tgk mcm mane makcik aku mencintainya…bgn mlm untuk solat untuknya..sumpah laki tu akan menangis sampai buta..xpe cik tie,kak paham ape cik tie lalui..sume nyer ada hikmah..mmg kita xpunyer sape2 nk mengadu..tp ingat ALLAH sentiasa ada..ALLAH dgr setiap rintihan kita..dan ALLAH xkn menguji hambanya melebihi kemampuan hambanya menerima..dan aku cube nk cari salah aku pd jln idup aku..salah aku menyayangi seseorg yg bernama lelaki??

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT