ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 4 Disember 2009

aku memuji dia hingga jauh terdengar syahdu ke angkasa..

Jika..mmg diriku bukan lah menjadi pilihan hatimu..

Mungkin..sudah takdirnya..kau dan aku xkan mesti bersatu..

Harus…selalu kau tahu ku mencintaimu disepanjang waktuku

Harus..selalu kau tahu..semua abadi untuk selamanya..kerana ku yakin

Cinta dlm hatiku hanya milikmu sampai akhir hidupku

Kerana ku yakin disetiap hembus nafasku hanya dirimu 1 yg selalu ku rindu..

Tu jer aku nk ckp kt eroy..hurmm..aku syg die..

aku xkisah org ckp die ape pun..tp sape katak sepi tu?? Seolah2 die knl eroy.. lau eroy tau aku xshat die risau x?? hurm..bdn aku skrg dh xthn sgt..dunt know y..mlm nie pun aku xmkn..xde selera..besok..ade bnyk bnde kne settle kesitu sini..pnt la..syg..bg la semangat kt dya..ku lemah tnpa mu…selalu nangis bila ingt eroy…nangis bkn nyer krn dya lemah..tp krn dya rindu giler kt eroy..kla t lau rajin aku posting lg..hurm..take care..

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT