ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 10 Disember 2009

aku akan mempertaruhkan laGu untuk YUNK..


demi hadiah tu..dan demi segalanya esspecially untuk bhagiakn TUTTT..wargh!!! berjuang habis2 san!!! chaiyokkk!!..walaupun tiada semangat..tp aku akan trus bersemangat!!!!muahahaha..wish me luck untuk LAGU UNTUK YUNK!!


..LAGU UNTUK YUNK..

Yunk dengarkanlah lagu ini untukmu..

Aku ingin Yunk selalu bersama ku..

Yunk maafkan lah bila kau terluka..

Yunk ku xberdaya pilih kau atau dia..

Seandainya saja ku tak temui dirinya..

ku yakin ku masih bersamamu..

Hari demi hari

Yunk nampak muram dan sepi..

Yunk maafkanlah

Aku yang menyayangimu..

Hari demi hari berlalu pantas berlari..

Kau tak tahu

Yunk ku masih menyayangimu

Seandainya aku tak temui dirinya..

Aku yakin Yunk pasti bahagia..

Yunk maafkanlah aku

Gadis yang melukaimu

Yunk kau tak tahu

ku masih menyayangimu

Dan maafkanlah aku

Bila ku lukai hatimu

Dan lupakanlah aku

Yang melukai hatimu…

Yunk lupakanlah aku…


Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT