ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 29 Disember 2009

1 lg dugaan hidup aku...

Hari ni..pagi2 lagi dah dpt news…kawan ayah..cik azman nk tlg aku tukar kos..semak blik..kekadang aku nk ckp..xyah la buat cm tu..buang masa..aku dah xlarat…tp aku mik keputusan ikut jer la..asal mereka bahagia..TUHAN jet au aku tertekan giler..pg2 dah nangis..td ms kt dapur..mak ckp..aku tau mak sedih. Ayah tuduh mak manjekn aku..bg duit senyap2..mak ckp pasni xyah mintak duit dgn die..so aku diam jer..die ckp mintak duit dgn ayah..huhu..aku xperlu duit..yg aku perlu 1 pengertian tntg aku..aku mmg xtahan sgt..xtau nk ckp kt sape..aku msuk bilik..just aku tringat sorang jer yg nk dgr luahan aku..abg ihsan..die jer akan paham..walaupun hakikat nye xde org dpt bace fikiran aku..aku mmg dh xkuat aku rs lemas..aku xtau nk buat ape..mak ckp aku cm xpk ms depan…tp mak silap..aku mmg bnyk pk ms depan aku..smpai aku rs nk pecah kepala just aku xtunjuk..sbb mmg sifat aku..aku xske tunjuk kelemahan aku..aku berserah jer..aku dah xley nk pk dgn waras..tertekan..nk mampus pun ade…aku mmg sensitive hari ni..tmbhan dgr pe yg mak ckp..ayh tuduh mak..segala2 nyer kerana aku dah kebodohan aku..kekadang aku tertanyer2..knape dugaan begitu banyak..dan aku belajar..kekadang kite xkan dpt sesuatu yg kite nk…mcm aku..nk emie aku xdpt..aku cita2 chef xdpt..impian aku nk pandu kete sendiri..xdpt..segala2nya impian sekadar impian..aku cume mengikut ape org suruh..kenapa la mulut aku nie berat sgt nk cakap…huhu..aku xtau..aku sendiri xpaham..kenapa..kenapa..kenapa!!!!!!!! YAALLAH…dulu ms aku msh ada semangat nk smbung kt uitm..mereka patahkan..bila aku dh xde semangat..mereka ,,menyuruh aku truskan..YAALLAH..aku malu pd mu..aku bukan HAMBA Mu yg solehah..aku bnyak mengeluh dan merintih..AMPUNI aku YAALLAH…berikanlah aku hidayah..aku merasa hidup dlm kekufura..sentiasa melakukan kemungkaran..hanya 1 aku minta..berikan aku pentunjuk dan hidayah semoga aku berubah..aku tau aku xlayak ke SYURGAMU ttp AKU TAKUT KE NERAKAMU.. aku sedar aku bnyk melakukan maksiat..tp aku xdpt melawan SYAITAN..YAALLAH hanya KAU yg tau hatiku..KU BERSERAH padaMU..ALLAHUAKHBAR!!! tunjuk kan lah aku jln terbaikk..

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT