ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 13 November 2009

sepanjang malam..tringt kt die..huhu..knape??


sebab..aku dh syg die..wah...berat la beg tu cm ner nk angkut nie..hurm..kelakar kot tuan putri kne berdikari smpai cm nie skali..waaaaaaaaaaaaa...eroy.t topup msg dya k..will wait for u.. lgu kangenband best la.tjuk YAKIN...khas buat eroy..hehehe..mission imposible aku dgn teha dh menjadik!! yes3!! padan muke mangkuk hanyuk tu..skali skala jd setan best gak..biar die sakit ati..die nk cri pasal sgt dengan aku..padan la muka lu...physco..ahahaha..patut la..korunk tau aku puas aty jika die sakit ati.. sbb aku dh bnyk pendam rs marah kt die.. sebaik2 aku nie blh jd jahat jgk bile dh geram.. ok..back to my topik..eroy..ntah la..eroy mmg seorg yg unik kot dlm idup nie yg aku pernh kenal..seolah2 sikit pun die xpandang aku.cm xnk aku jerk..huhu..sedih la...dh la..aku ttp syg die walau die cm ner pun.kn aku dah syg..skrg aku kne buktikan yg aku bersungguh n serius..!! chaiyok3!! DYA SYG EROY!!!!!

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT