ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 7 November 2009

mlm nie..aku tau..aku dh blh buang emie..bg peluang kt laki lain dhati aku..


tbe2..aku terasa something yg pernah aku rs dahulu..perasaan syg sgt kt seseorang..xtau knape..smpaikan aku rs nk nangis,,sedangkan aku nie manusia yg plg susah nk nangis..eroy..ntah la..ada sesuatu tentang dia yg membuatkan aku tertanya2..aku bru knl die tp something buat aku rs selesa..hepi..dan aku rs nk bersama die slalu..tp...ble die ckp die nk stay kt johor jer..hurm..harapan la..mybe pasangannya pun nk org johor..tu membuatkan aku lg takut nk bgtau aku syg die..ble die ckp nk stay johor smpai bila2 aku cm ilang kata2 seolah something dh dirampas dr aku..huhu...YA'tuhan..knape aku nie begitu mudah menyayangi die..syg tu kuat sgt seolah2 aku nk syg die selamanya..die seolah2 berbeza dgn laki2 yg aku knl sebelum nie..mungkin die gak org yg blh gantikan emie..mungkin..dh tbe msnye aku buang emie..dah setahun aku menunggu emie..emie skrg bhagia dgn org lain..hnya aku yg menanti die..sedangkan die xpernh terpikir tntg aku....skrg mungkin aku perlu buka aty aku untuk seseorg...mungkin eroy..tp sape aku untuk memaksa..mak slalu ckp lau sygkan org just syg dlm hati jer sbb t kite akan terluka..huhuhu..berbaloi ke aku sygkan die dlm hati..huhuhu..wahhh...TUhan..tlg la aku..aku tringin nk disayangi..huhu..aku tau die berbeza..Ya'Tuhan kau bg emie tp emie xpernh pandang aku pun..skrg kau bg die..kau kembalikan perasaan syg aku..dan aku sygkan die..huhu.. dari suaranya aku blh syg die...agak pelik..mak ckp gmbr berhantu..mybe nie la maksud mak..aku dh fall in luv..cinta itu mmg gila..blh dtg dan pergi..tp aku dpt rs seolah aku harus perjuangkan cinta ni..mungkin..huhu..tp ape yg aku rs die rs ke??syg ke die pd aku?? aku syg eroy..huhuhuu...wah!!!!!! tlg la..xkan aku nk nangis..aku syg die..agaknyer otak aku dh xbetul..terlalu bnyk bende yg aku pk kan..huhuhu.. tp mlm nie aku dh jth cinta skali lg..wah!! tlg la..Ya'allah..knape dgn hambaMU ini..aku nk die..

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT