ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 8 November 2009

huhu..sayang!!!!!!!! u belong with me..


tbe2..aku fall in luv..aku dpt menyebut sepatah perkataan yang aku dh lame aku xdpt sebut dgn ikhlas..i luv u eroy..aku rs mmg dh tbe ms nya aku bg peluang kat org lain dhati aku..saat aku menyebut perkataan tu seolah2 satu kelegaan..mybe dh tbe msnya aku mencintai seseorang..jdkan emie tu ms lalu..dh cukup setahun aku tunggu emie..n aku rs eroy la org nye .ntah la 1 kebahagian dpt mengenali eroy..adakah die rs ape yg aku rs?? syg ke die kt aku?? ntah la..jarak bukan penghalang bg aku..ble2 jer aku blh g jmp die..tp bkn sekarang sbb skrg ms yg blm sesuai..syg nyer kt eroy..huhuhu..kla tu jer mlm nie..esk final paper math aku comfirm aku akn jem seperti kesesakan lalu lintas..k la..for eroy..fikir2 kan la aku selalu..ahahaha...i luv u syg..

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT