ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 1 September 2009

still xdpt lupekan E.M.I.E..


waaaaaaa..ari ni aku tgk fs emie..bju tu..jam tu..wat aku menangis lg..sedih sgt..bc shoutout die..hurm sokey..aku slalu ckp pd diri aku..mencintai xsemestinya memiliki..memiliki xsemestinya dicintai..huhuhu..emie..aku nk die tau..huhuhu..pedih jiwa aku..seribu org aku jumpa pun mmg xkan dpt ganti tempat die..maafkan aku wahai lelaki..tp aku belum bersedia berpindah dr hati die..aku xblh..bukan aku xcuba..aku cuba..tp aku xkuat..aku syg sgt pd die..aku nk die..tp xpe..aku tau die dah bahagia skrg so aku xpe..wlpn die dh xpernah bg respon pd msg,ym and anything..huhuhu..mmg sedih tp xpe..asal aku tau die ok..aku nk emie tau..sampai skrg die ttp dlm ati aku..tiap kali aku bercerita tentang die..aku akan nangis..sebak jer..sbb cinta itu mendalam buat die...

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT