ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 11 Jun 2009

SeJaK kEbeLakAngAn iNi..


SaLaM.. sejak kebelakangan ini aku agak kemalasan untuk on9..mybe sbb aku ase xsedap bdn kowt..mkn pun kurang jer..aku mkn bende2 yg mmg xde zat..ntah kenape..mls idup agaknyer.. semalam aku mkn ubt yg agak mengantuk jugak..kih3..pg nie liat nk bgun jd..huahua..tp ari nie..makcik aku anta ank die kt umah aku..waaa penat giler..asyik men kejar2 jer..pastu nk dukung die berat..patah pinggang aku..perkataan diet xde la kamus aku sbb org ckp body aku dah ok..tp aku ase aku still gemuk..eh3,.bukan gemuk..chubby..mak aku ckp..aku lau diet pun mmg xkurus bab aku punyer tulang jer yg besar..tubuh aku xberisi pon..standard..tinggi aku just 157cm..adik aku lg tinggi dr aku..die xper la umur 12 thn still isap botol lg..aku mmg xske susu..eee..dlm adek bradek aku..aku la yg paling pelik..susu xminum..soya xske..kui3..aku ske milo3..hehehe..lg 2 minggu aku nk g dungun..tp barang hampeh..xready..kdg2 sakit aty gak dibuatnyer..aku nk bli barang2 nk kuar mak xkasi..die xphm yg aku nie bnyk lg barang kena beli sebelum g nie..huhuhu..DUIT3..dimana kau duit..hehehee..nie ptptn..aku ape2 pun xtau..ntah la..cm ner nk apply..aku jd xde semangat bab aku tgk mak bapak aku cm xbg sokongan jer..aku ajak kuar g shopping xnk..sedih la..waaaaaaaaaa...lau pkwe aku ade kn best..shopping dgn die..aku xske g shopping ngan adek2 aku..lau blh aku nk g just aku,mak n ayah..bab bg aku adek2 perampas!! ee...aku jerk slalu dpt kurang...dieorang lebih..smpaikan hp pun 3 bulan aku keje tunggang terbalik jd bibik umah makcik aku,buat kuih,,baru la aku dpt merasa hp baru..hasil perahan keringat aku..bab tu aku syg hp aku..wlpn agak giler die nyer function..insyaallah blajar nie aku akan blajar sungguh2 tuk buktikan aku ley jd yg terbaik..10q la kepada pembakar semangat aku iaitu mr khairul zalmi..hehehe...aku syg yunk!!!.huhu..hope aku ngan diee kekal lame..aku mmg xpilih rupa..aku pilih lelaki berdasarkan cara die melayan aku..yg lain xpenting..aku ske org manjerkan aku..bab aku nie xcukup kasih syg kot..keh3..skrg kerol jer yg manjer kan aku..hope yunk rajin2 keje..t blh kawen..huhuhuh..miss im!!..k la all..bubye,,t bla aku rs rajin aku on9 n posting2 lg.dadaaaaaaa....take care all..

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT