ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 14 Jun 2009

arI nie arI aHad


SaLaM…arini aku puasa beb..hehe..petang td aku g topup..sambil bli air zapple…urmmmmm best..nk?? bli sendiri..2 singgit..hehehe..aku still xdpt msg kerol..waaaaaaaaaa miss him..aku topup td.mlm nie lau windu aku coll..tp die coll aku dulu sesudah aku solat isyak..sambil2 tu aku msg ngan member aku..PAL..hurm ilang ckit bowing aku..lau x..ana mau mati la..hehehe..lame gak aku bergayut ngan kerol..bukak pose td aku mkn mcm2..hehehe,,,sekarang kpale aku udah kepeningan..hehehe..hajat dhati nk mkn durian..tp xpe aku post pone esk jer..skali ngan bubur pulut itam tu..hurm rockers agak wisau bla aku mkn bnyk..bimbang aku bertambah chubby..dunt worry yunk.aku akan jg bdn aku nie..aku pun xmo gemuk..xcantik t baju sume xxL..skrg bju aku size M n L..tu jerk..sib baik bukan XL..wah..hurm..skrg aty aku just wat rockers..cari lain?? Mybe next life kot..bab skrg aku setia ngan die?? Hah?? Giler ke?? Salah ker?? Mmg aku xkenal die..tp mak slalu ckp lau itew setia t org kan setia gak..I HOPE SO…bla akak ika ckp sal diet aku teringat cara lama tuk diet aku..menjadi just seksaan sikit bab die ade baby..aku dulu ade gak baby..baby cacing..hek2..xpe akak just go on..minum air bnyk bab akak menyusu bdn..t kering lak..mkn jer akak kurangkan yerk..lau blh ns sesenduk jerk..lauk jgn mik yg berminyak..hurm..aku on diet kt dungun t..skrg aku nk mkn best2 lu bab nanti kt sana ntah ape menu nyer..huhu..besday aku on d way..huhu..aku nk sgt mkn kek fruit plan..tp besday aku xsempat..hurm..adiah?? thn lepas majority frame gmbr jer aku dpt..wah..gmbr nyer xde..kih2..tp adiah yg aku syg ngat..album..skrg ngan kwn..aku suh die simpan..bab menyimpan album tu seperti menyipan 1 kenangan n persoalan dlm diri aku..WHY?? TELL ME WHY??!!hurm..pening la..memikirkan 2 minggu akan dtg..huhu..ape akan jd aku pun xtau..yg aku tau apiq,farid mmg 1 U ngan aku,yg gurl aku xtau sape..nk balik xpe aku ley balik ngan dieorang tp nk tdo nie..ntah sape member aku..aku ingat sebelum g aku nk kasi adiah tuk adek2 aku nie..mklum la akak dieorg yg garang akan menghilang..hihi..td abang angkat aku yg duk subang coll..tnyer tntg persiapan aku..mmg aku dh lame xcontact die..aku jrg topup mxs..abg angkat aku yg lg sowang skrg mybe dah dekat johor..pg td naik bas..die keje maritime..abg angkat yg duk subang bakal akauntan..hope die keje baik2..dh 6bulan graduate still xdpt keje..skrg dh dpt..sedikit perangsang dari die..die punyer nasihat bnyk sgt…ALHAMDULILAH..TUhan bg aku 2 org abg angkat yg baik..mybe Tuhan dgr doa aku..huhuhu..dah lame aku xposting panjang gni..hihi..hope my yunk keje bebaik..bla aku pk..keje cm die bgus gak bab lau rajin t blh naik pangkat..hurm..yunk keje rajin2..bkn per akak angkat aku n laki die keje giant shah alam naik pangkat jer..huhu..yunK caiYOKK!! Hehe..kla all that all..miss chubby nk relax..bubye..muahXXX!!!

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT