ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 21 Mei 2009

pAgi Yg SePi dAn GeLaP..

Hurm..salam..pg nie xdew cite best..pg kew?alamak dh tengahari daa..huhu..aku bangun kul12..gara2 semalam aku xdpt tdo smpai la aku sahur..dah la bapak aku tu gerak aku 10 minit nk azan..ase nk mengamuk gak..geram mkn pun cm ayam..patuk2 cepat giler..geram toL!!semalam aku mmg xdpt tdo..kazen aku tdo syok giler..aku pon bukak la laptop lam kul 3..ku renung sume wajahnyer...wlaupun hanyer wajah xde jasad..aku agak die dh syok tdo skrg maklum la die kepenatan...byg beb kul 3 pg renung gmbr pkwe..nk nangis pun adew..ase syg giler kt die..hurm..aku semalaman mmg terkenangkan die jew..dh pew lg nk buat dh kul 3 xley tdo gak..aku pun dgr lagu sambil renung gmbr2 die..mmg muke die kepenatan..jaat aku..suh mik gmbr..huhuhu..sowi yunk!hurm..lapar..aku mkn mee goreng dgn telor jer..ase geram lak bab mee tu dh kembang..hurm mkn pun xsedap..tp ku pakse bab lau xmkn..mati la nk tunggu bukak..aku jew puasa arini..hurm..huhuhuhu..bowink la..die keje..kdt nye expired lak..huhuhu..xtau nk buat pew ari ni..nk edit pix..imikimi tu bentap,lembab!..huhuhu.geram..menyampah tol aku..ase nk blah cepat2 la dr umah..adik2 aku tu ngada2..mmg menyusahkan! ee..aku puasa nie..pnt bodoh!! korunk nk sepah2 kan umah ape kes!! mak ayah balik aku yg kene!!!!!!aku pnt bodoh!! cube phm ckit!! korunk dh besar xpyh la buat cm budak2!nie nk taruk nasi lam pinggan nk tudung saji pon susah kew?? bukan aku suh korunk masak pon!! hah! kan dh tgk aku mrh tgh2 hari ni..huhu..ayunk! miss u..huhu..ase tension nie..nk pecah kepala..lau awk adew kan best..xdew la sy sunyi sepi cmnie..huhuhu..

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT