ANIVERSARY BELOG

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 30 Mei 2009

hihi..hari yg mendung hari ini...

Hari nie..30 mei 2009..hari yg mendung hujan…sejuk sangat..biasanya aku akan bangun lewat…tapi hari ni..aku bangun awal..kul 8 dh bangun..aku dikejutkan ayah aku dan amar haziq..si kecil ku yg comel tu..uper2nyer makcik aku dtg..nk tinggal ank sulung die kyra kt umah aku..katenyer mau ke klinik anta amar yg naik kenang susu…abis muka amar tu jd gatal2..amar tu sebaya nini..ank sedara my rockers…aku bangun2 dukung amar jap pastu aku mkn2…hujan makin lebat lepas mak cik aku pergi..tp ari ni nasib baik kyra tu xbnyk ragam..cume susu jer kuat..5,6 kali buat susu die..penat gak..nk menyusu nk aku temankan la ape la..maklumla.. kyra tu rapat sgt ngan aku..aku just perhatikan die dgn adik aku men2..korunk tau x..td mmg aku terperanjat giler..ms ujan lebat tu aku tringatkan kucing aku yg baby2 lg tu kt tepi umah..pe la lg berkejaran aku ke tepi umah lantak la basah pun..aku tgk kucing2 aku tu basah kejum..huhu..cian..sejuk… aku amik sume aku taruk dkt laman depan…n aku lap2 sume dgn kain..basib baik xmati depa..huhu..5 ekor tu…petang td aku tgk depa ok jer..lam kul 6 aku nyer makcik col..katernyer die terlupa amik ayam yg die beli td..tertinggal kat kedai..dkt umah aku..tp aku nk g amik cm ner..ms tu kdai dh tutup ayah ckp..esk jer la…uhuhu..sejuk nyer hari ni.. ptg td aku terperanjat bila kazen aku jerit panggil aku..ingtkan naper…ruper2 nyer ade msg..katenyer aku mesti terperanjat tgk msg tu..ntah msg aper..tp mmg aku terperanjat giler ba**..hahahah..abg angkat aku yg menghilang selama 4 bulan muncul…katenyer xdpt bawak hp ms latihan maritim..huhu…ahahaha..ntah la my rockers on9 x..aku windu giler pd die…rindu sgt..huhu…miss u my rockers..tau x…ade betina giler kacau aku…huhu…ckp bukan2..aku xpernh jumpe pompuan cm tu..cm giler sex..eee..geli aku..nape la pompuan tu..less ke..eee.auw..geli aku…tnyer mcm2 kt aku..ntah kt ner die mik email aku..pastu add ym aku lak tu…huhuhu..bowink la on9 awal2 nie..huhu..ase nk update blog…cantik lak kak si rockers..aku lupe nk tnyer namenyer..huhu…cantik sgt die..huhu..skew la tgk die..tngat arwah kakak aku lak..huhu..pastu nini pun cute la..aku skew tgk…aku kan skew budak2…sampaikan aku xkisah dikudakan budak2 nie..kih3…k la t aku posting lg bila rajin..

Tiada ulasan:

GOOGLE AGENT